תקשורת בין מעצב אתרים לבין לקוח יכול להיות החלק הקשה ביותר בתהליך העבודה רבים מבעלי האתרים דורשים משהו גרנדיוזי שהגולש יתעלף מהיופחי של האתר שהוא נכנס אבל האם זה החלק החשוב? ממש לא.
החלטתם לשכור מעצב אתרים מקצועי כדי לעצב את אתר שלך. מצאת את האדם הנכון. המעצב מוכשר והמקצועי.

אז מה עכשיו? ברוב המקרים הלקוח מכתיב למעצב מה לעשות והמעצב אמור לבצע אולם המקצוע של המעצב הוא לעצב כמו שהוא יודע מקצועית ולא שהלקוח שאינו מבין בעיצוב אתרים יכתיב למעצב איך לעצב את האתר הדבר דומה לכך שנביא מעצבת שתעצב לנו את הבית ונכתיב למה מה אני רוצה איפה כמה ולמה.
יש בעלי אתרים שמושכים את המעצב לפי איך שהם רואים את האתר שלהם, מתוך המחשבה או מתוך עצות ודעות של חברים ובני משפחה. הרבה דעות הרבה בלאגן, אבל לפעמים המציאות שונה מהדימיון.
וללא ספק מעצב מקצועי הוא זה שיכול ליצור את הדימיון של בעל האתר אבל בצורה מקצועית ואף אם נדרש לתקן אז מעצב האתרים אמור לתקן את הטעויות של הלקוח ולא להיות סוג של רובות לעצב כפי שהכתיב לו הלקוח לכן חייב בעל אתר להקשיב למעצב. אל תנסה להכתיב למעצבים איך לעשות את עבודתם כי אתה סוגר את המעצב כובל את הדימיון שלו לעומת זאת כן אתה יכול להגיד למעצב שהממשק לא לטעמך או אתה רוצה כך או אחרת.

נשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה בקשה יעוץ בתחום.